20 oktober, 2007

Kära dagbok

Det här blev rätt galet, men jag återupptäckte deras kostymer och som det blir ibland med internet, tiden flyger, och så hade en fredagskväll ägnats åt ... Abba.

Jag gillar inte Abba. Men det slår mig när jag ser deras videor, att om inte Agnetha och Frida hade varit så kostymintresserade så skulle Abba aldrig ha blivit så stora (apropå att vissa i en viss kör ibland är mer intresserade av kostym än sång). Och i en bisats kan jag nämna att de båda två hör till kategorin kvinnor som blivit snyggare och snyggare ju äldre de blivit.

Om du gillar Abba kan du ju kolla hela videorna (kommer ta, hrm, typ en fredagskväll), men annars är det tänkt som en kvick kostymkavalkad:

Glittrigt ormfodral och hängselkortbyxa


Mera overaller




Plus blå ögonskugga:


Pälscape
(Kolla slutet.)


Vitt (och lite cirkus)


Ledigt


Plus barnkör:


Potpurrin




Den här lördagskvällen får jag väl ägna åt något annat band jag inte gillar.
Nä, för jag ska till Street där några procent Sweptaways spelar skivor.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för alla fina videor!
Hur kan du inte gilla ABBA? Det är som att inte gilla livet. Bra, dåligt, underbart, för mycket.. på samma gång. Slapp off!

KRAM KRAM